Friday, January 30, 2009

Yeap, My First Blog Post!

Okay.
Im not that sure how to write a blog but who cares right??
Hmm.
Well i started the day with my phone alarm ringing playing a doremon song at bout 10am.
I had to get up,stupid doremon song damn annoying wei, then i on my computer.Signed in msn.
and started to download movies
I then, had a bath and brushed my teeth
After that, i waited like a dumbass in my room for Hariz to come pick me up cause we planned to go and visit Haziq whose screwed up in the Hospital
Hariz came at bout 11.20 with his brother by his side with thier Hilux.Then i got in the car and headed for faiz house.
Picked him up and Arjun too and we staright away headed to the Sultanah Aminah Hospital.Then, we had abit of trouble with the parking knowing the Hilux is freaking big.
Then, once we reached the hospital arjun started making his usual lame funny jokes.
Seriously they were funny.
then arjun went did some investigation on where Haziq is
We then found out he was on the 2nd floor .
Well we counldnt go up there cause stupid lady guards said visiting hours only starts at 12.30
So we jsut walked like mad people around the hospital. Once it was 12.30 we headed up there.
We walked quite a distance and found Haziq on the bed lying next to what seemed to be an Indon guy with metals sticking out of his leg on the left side,
And on the right side was an Indian!.
damn i love him
We talked some shit to haziq.
then i felt dizzy and my face became white
i hate hospitals.
then we continued to talk crap to haziq.
was tempted to eat his food.
but his pityfull face made us not to.
Well bottomline Haziq broke his leg and hand and Fadhlan had some bruises.
Sooooooooo.
I Encourage everyone to sell your motobikes and buy a bicycle
Owh yeah then we headed backa home
but we made a detour to Sabiha!.
had lunch then rahmat sent arjun and i back home
then i came back home and started to make a blog and started to write whatever im writing now.
yeah
thats it la.
now..
i have to got for a fucking 6 hour tuition with an Indian teacher
hope he doesnt rape me or anything
wish me luck!


4 comments:

  1. hahaha..
    Lol..
    fucked up indian..Lol..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hey david.
    great u got a blog =)

    ReplyDelete
  4. damn. ur funny man. peace from 3run malaysia :)

    ReplyDelete